Zöld Pokol hangulatban támad a legújabb kecskeméti Mercedes-AMG
Látványos limitált szériás változat készült a Magyarországon gyártott Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+-ból.
Látványos limitált szériás változat készült a Magyarországon gyártott Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+-ból.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
Mostantól a vadonatúj M3 Touring a Nordschleife hivatalosan leggyorsabb kombija.
A 620 lóerős újdonságból alig néhány tucat példány készül.
Legalábbis az autógyártók tesztelhetnek tovább a Nürburgringen.
A németországi pályát felrajzolták közutakon keresztül.
Az új rekord nem kevéssel, hanem közel egy perccel jobb a korábbinál, a tisztelet mind a pilótának, mind a gyártónak kijár. Az előző rekord 35 évig tartotta magát.
A Raptor megjárta már a Mojave-sivatagot is, ezúttal pedig a Zöld Pokolba látogatott el.
Az A-osztályos AMG Mercedes többször is megpördült, mire megállt a bukás után.
Volt olyan autó az idei évadban, amit a fák közül kellett kivágni.
A Nürburgringen többnyire csak több száz lóerős versenyautókat láthatunk, de furcsaságokból idén sem volt hiány.
Az egyik sofőr hiába integetett az érkező autóknak, sorra csattantak bele a balesetező autókba.
Hiába lengették a sárga zászlót a versenybírók, több autó is balesetet szenvedett.
A sofőr csak rótta a köröket az álcázott BMW-vel, de a természet kiszólította őt az ülésből.
A hivatalos listaárak alapján úgy tűnik, duplán rosszul jár az, aki balesetet szenved az autójával.
A Nordschleife egyáltalán nem gyerekjáték: a világ egyik, ha nem a legnehezebb versenypályájára érkezett a WTCC mezőnye.
A Nio EP9 tavaly már futott egy nagyon kemény eredményt a Nürburgringen, most azonban a Lamborghini pályacsúcsát is átadta a múltnak.
Hibázott a sofőr, a pálya azonnal megbüntette érte.
A motoros nagy sebességgel hajtott a pályán, amikor egy autó oldalról "megkoccolta".
A pálya üzemeltetői egy közel 13 perces videót pakoltak össze a legnagyobb bukásokból. Volt belőlük bőven.